Všechno, co potřebujete vědět o názorech
Zlepšete svou profesionální praxi pomocí ZnamyLekar - poznejte naši neocenitelnou funkci zveřejňování názorů, která Vám pomůže získat autentickou zpětnou vazbu a budovat svou reputaci. Tato funkce vám umožňuje aktivně komunikovat s pacienty a zvyšovat kvalitu vašich služeb.
Ať už se rozhodnete pro naše bezplatné služby, nebo si předplatíte naše prémiové balíčky, přidejte se k nám a poskytněte svým pacientům skvělé služby.
Specialisté a také kliniky, které mají profil na ZnamyLekar, mohou získávat názory dvěma způsoby:
Přímo na portálu
Pacienti mohou sdílet svůj názor a popsat svou zkušenost se specialistou nebo klinikou přidáním recenze přímo na profil poskytovatele zdravotní péče nebo kliniky.
Prostřednictvím kampaní
Specialsté a kliniky, které si předplatí naše balíčky, mohou posílat zprávy svým pacientům s žádostí o názor poté, co byla domluvena konzultace.
Pamatujte, že tyto názory musí být pravdivé, takže nesmíte nabízet pobídky, jako jsou peníze, slevy nebo jiné podobné výhody, které by mohly zpochybnit důvěryhodnost názorů.
Kdo může napsat názor?
Svůj názor může napsat každý, kdo má s vámi nebo s personálem vaší kliniky konkrétní zkušenost. Mějte na paměti, že zkušenost nemusí nutně znamenat konzultaci, ale cokoli, co je součástí zdravotní péče. Pacienti mají právo přidat svůj názor anonymně nebo pod svým jménem. Jejich rozhodnutí budeme plně respektovat v souladu s předpisy o ochraně osobních údajů.
Více informací o pokynech pro dodávání názorů pacientů naleznete zde.
Proces zveřejňování recenze
Sdělování zkušeností: zajišťování důvěry, podpora zdravotnické praxe specialistů
V ZnamyLekar věříme v to, že sdělované zkušenosti hrají velkou roli v zlepšování výsledků zdravotní péče
Po každé návštěvě objednané v našem systému zveme pacienty, aby poskytli zpětnou vazbu o svých zkušenostech se zdravotníky. Zde uvádíme způsoby, kterými zajišťujeme pravost a poctivost zveřejňovaných recenzí:
Sdělení zkušeností
Pacienti mají možnost ohodnotit zdravotníka pomocí 5-hvězdičkového systému a zdůraznit různé stránky své návštěvy, od podrobného vysvětlení léčby během návštěvy po dochvilnost a dobrou komunikaci.
Verifikace recenzí
Automatická verifikace a verifikace moderátorem
Používáme automatické systémy pro verifikaci pravosti každé recenze a identifikujeme jakýkoliv potenciálně nevhodný obsah. Navíc, naše týmy ověřují každou recenzi, která je jakkoliv podezřelá, aby byla zajištěna co největší bezpečnost a přesnost.
Kontakt s autorem
Kontaktujeme pacienty, abychom je upozornili na ty fragmenty jejich recenzí, které nejsou v souladu s našimi podmínkami, nebo abychom je požádali o dodatečné potvrzení toho, že se návštěvy zúčastnili.
Zveřejnění recenze
Recenze, které jsou v souladu s našimi podmínkami jsou zveřejněny bez prodlení a poskytují cenné informace pro Vás a miliony pacientů!
Naše podmínky jsou jasné a přísné a nezveřejňujeme žádné recenze, které je porušují nebo obsahuji cokoliv, podle čeho bychom se domnívali, že jsou falešné.
Oznámení o nové recenzi na Vašem profilu
A je to! Pacientova recenze je už zveřejněná a Vy můžete na ni odpovědět, abyste prokázali, že jste angažovaní.
Neustálá verifikace recenzí po zveřejnění
Verifikace recenzí po zveřejnění je důležitým krokem pro poskytování důvěryhodných informací. Děláme to, abychom zajistili, že zabráníme jakýmkoliv podezřelým aktivitam a naši uživatelé se na nás vždy budou moct spolehnout, pokud jde o přesné a nestranné informace.
Pamatujte, že pacient může kdykoli upravit svůj zveřejněný názor. Po každé úpravě názor prochází opět procesem moderace a zobrazí se na profilu v chronologickém pořadí podle poslední úpravy.
Názory jsou cenným přínosem a my se nepřikláníme na žádnou stranu
Věříme že upřímné názory a konstruktivní kritika hraje velkou roli.
Zveřejňujeme všechny názory, které splňují naše zásady, ať už jsou pozitivní, nebo negativní. I když některé názory nemusí být takové, jaké jste očekávali, chceme zajistit svobodu projevu a pevně věříme, že transparentní a upřímné názory jsou důležitou zpětnou vazbou. Prosíme, mějte na vědomí, že nebudeme odstraňovat názory pouze proto, že s nimi nesouhlasíte nebo máte pocit, že jsou nespravedlivé.
Každý názor může nabídnout jedinečný pohled a pomoci Vám pochopit, co se pacientům na vašich službách líbí a co můžete naopak zlepšit.
Vezměte prosím v úvahu, že jako neutrální platforma nezaujímáme žádnou stranu v konfliktech mezi pacienty a poskytovateli zdravotní péče.
Kromě toho se zavazujeme dodržovat zákony a nebudeme sdílet žádná obvinění z trestné nebo nezákonné činnosti, pokud je nepotvrdí příslušné orgány.
Získávejte důvěru svých pacientů odpovídáním na názory!
Nezapomeňte, že veřejná odpověď na názory od Vašich pacientů může být velmi přínosná! Názory s konstruktivní zpětnou vazbou mohou být příležitostí k učení se, růstu a neustálému zlepšování vašich služeb.
Reagování na tyto názory a řešení obav pacientů zvyšuje úroveň porozumění a důvěry, zlepšuje komunikaci a spolupráci s vašimi současnými i potenciálními pacienty. Přídáním odpovědi máte možnost popsat situaci ze svého úhlu pohledu, což vám může pomoci vybudovat si pozitivní reputaci na internetu.
Vaše odpovědi jsou veřejné a za jejich obsah nesete plnou odpovědnost.
Pacienti věnují zvláštní pozornost tomu, jak reagujete a odpovídáte na názory. Odpovídání může ukázat, jak jste angažovaní a starostliví.
Při odpovídání:
Buďte uctiví
Buďte upřímní
Používejte přátelský tón
Chraňte soukromí Vašich pacientů: nepřidávejte žádné osobní informace o pacientovi (i když se pacient rozhodne zveřejnit své jméno). Pamatujte, že podléháte lékařskému tajemství a předpisům o ochraně osobních údajů. Z právních i etických důvodů je ochrana soukromí Vašich pacientů zásadní.
Vaše odpovědi jsou veřejné a za jejich obsah nesete plnou odpovědnost.
Jakákoli odpověď, která:
není v souladu s našimi pokyny nebo zákonem,
porušuje povinnost mlčenlivosti mezi zdravotnickými pracovníky a pacienty,
obsahuje vulgární, diskriminační, nenávistné, násilné, obscénní, hanlivé, pomlouvačné, obtěžující, výhružné nebo agresivní výrazy,
obsahuje reklamní, marketingové nebo politicky citlivé komentáře
bude smazána, pokud ji některý z pacientů identifikuje nebo nahlásí.
Níže uvádíme příklady odpovědí zdravotníků, které jsou nebo nejsou v souladu s našimi pokyny:
Příklady odpovědí v souladu s pokyny
„Velmi vám děkuji za Váš názor! Jsem ráda, že Vám můj přístup a atmosféra v ordinaci přinesly pohodu a snížily stres. Přeji Vám vše dobré! S pozdravem“
Příklady odpovědí, které nejsou v souladu s pokyny
“Děkuji vám za názor. Budu se těšit na další setkání. Mohu navrhnout slevu 20% na příští schůzku. S pozdravem.”
Příklady odpovědí v souladu s pokyny
„Mrzí mě, že jste zklamaná. Rád bych se dozvěděl více podrobností o tom, co je možné změnit, aby byly ceníky v mé ordinaci lépe viditelné. Každému pacientovi se vždy snažím věnovat na 100 %. I přes Vaši nespokojenost jsem rád, že jsem Vám mohl pomoci. Srdečně Vás zdravím.“
Příklady odpovědí, které nejsou v souladu s pokyny
”Milý Martine, vzpomínám si na naši předchozí konzultaci, ale musím Vás upozornit, že mám ve svém pevném ceníku jasně uvedeny náklady. Při Vašem srdečním onemocnění nebylo nutné provádět další vyšetření. Jste lhář a událost, kterou popisujete, se nestala. Pacienti jako vy jsou nejhorší.”
Říkáme NE falešným názorům
Netolerujeme falešné názory, což znamená, že přijímáme pouze názory pacientů, které se týkají skutečných zkušeností se zdravotní péčí.
Naše systémy automaticky kontrolují, zda názor neobsahuje podezřelý vzorec falešných recenzí. K odhalení podezřelého chování používáme různé nástroje a procesy, které využívají informace o proxy serverech, IP adresách, telefonních číslech, aktivitě pacientů, historii rezervací a další.
Pokud máme podezření, že názor je nepravdivý, kontaktujeme pacienta a požádáme ho o důkaz, například o potvrzení konzultace. Pokud neobdržíme skutečné důkazy o zkušenostech, názor odmítneme, nebo pokud již byl zveřejněn, odstraníme jej z naší platformy.
Pokud nějaký pacient nahlásí, že názor byl pravdivý a byl smazán, požádejte ho, aby nás kontaktoval e-mailem na kontakt@znamylekar.cz
a poslal důkaz o návštěvě e-mailem. Zjistíme, co se stalo, a pokud dojdeme k závěru, že k popsané zkušenosti došlo, takový názor opět zveřejníme.
Hrajte fér!
Očekáváme, že NEBUDETE:
Vyvíjet nátlak, podplácet nebo jiným způsobem motivovat pacienta, společnost nebo jakoukoli třetí stranu, aby zanechala názor nebo změnila či vymazala svůj názor;
Pobízet zaměstnance, přátele, rodinu nebo kohokoli s konfliktem zájmů, aby psali názory;
Manipulovat se systémy ZnamyLekar s cílem omezit názory nebo se pokoušet ovlivnit proces hodnocení názorů jakýmkoli způsobem;
Zavádět pacienty a jednotlivce tím, že budete vědomě zveřejňovat falešné nebo zavádějící názory.
Posílat neopodstatněné stížnosti nebo nahlašovat zneužití na ZnamyLekar za účelem odstranění názorů.
Pokud zjistíme některé z výše uvedených chování, máme právo Váš účet pozastavit nebo zrušit.
Nahlášení zneužití
Chceme být spravedliví, a proto umožňujeme každému uživateli (pacientovi, zdravotnickému pracovníkovi nebo klinice), aby nás upozornil a nahlásil zneužití, pokud se domnívá, že názor porušuje naše pokyny.
Všechna hlášení o zneužití jsou zpracovávána stejně, ať už pochází od platícího zákazníka, nebo ne. Upozorňujeme, že obsah neodstraňujeme jen proto, že je nepříznivý nebo s ním nesouhlasíte.
Každý uživatel může nahlásit zneužití, pokud porušuje naše pokyny nebo zákony.
V takových případech náš tým to pečlivě posoudí a rozhodne, zda názor odstranit, nebo ponechat. O výsledku našeho rozhodnutí Vás budeme vždy informovat.
Názor patří výhradně pacientovi a pokud splňuje naše pokyny, názor neodstraníme.
Odhalení obsahu, který porušuje naše zásady, je prvním krokem k zachování důvěryhodnosti naší platformy. Náš systém hlášení zneužití umožňuje každému uživateli označit obsah, který se odchyluje od našich standardů, ať už se jedná o zavádějící názory, dezinformace nebo nepřesnosti, které porušují naše pravidla a právní rámec.
Zde uvádíme, jak tato hlášení proměňujeme v opatření:
Rozhodnutí přijímáme na základě shromážděných důkazů:
Máme dostatek důkazů o tom, že se situace odehrála - upřednostňujeme svobodu projevu uživatele a nahlášení zneužití zamítneme.
Nelze poskytnout spolehlivé podklady a důvěryhodnost názoru je sporná - přijmeme nezbytná opatření, abychom zajistili, že na naší platformě zůstane pouze autentický a důvěryhodný obsah. Názor je odstraněn.
Odhalení nelegálního obsahu
Systém hlášení zneužití umožňuje komukoli nahlásit obsah, který porušuje naše zásady, včetně nepravdivých názorů, dezinformací a nespolehlivých faktických tvrzení, která porušují naše interní zásady a právní normy.
Vyplnění formuláře
Uživatelé jsou požádáni, aby uvedli odůvodnění a podrobné důvody pro nahlášení zneužití a odeslání zprávy. To poskytuje našim moderátorům potřebný kontext pro jejich rozhodování.
Manuální proces verifikace
Náš tým moderátorů pečlivě posuzuje nahlášený obsah a tvrzení oznamovatele. V závislosti na povaze hlášení provádíme specifické analytické procesy, jako je ověřování souladu s našimi pravidly, ověřování důvěryhodnosti nebo odhalování nepravdivých informací. Můžeme kontaktovat autora příspěvku, abychom ověřili jeho zkušenosti a vyhledali důkazy na podporu jeho tvrzení.
Doba rozhodování
Nesouhlas s názorem automaticky neznamená, že je nepravdivý. Pamatujte také, že existují názory, ohledně kterých my jako platforma nemůžeme získat důkazy ani je ověřit, protože pacienti pouze vyjadřují svůj subjektivní pohled na danou situaci.
Vezměte prosím v úvahu, že nepovolujeme nadměrné využívání procesu nahlášení zneužití, pokud k tomu není žádný důvod. Pokud zjistíme zneužití této funkce k odstranění obsahu, který je v souladu s předpisy, můžeme pozastavit účet uživatele.
Každý uživatel je omezen na dvě hlášení o zneužití na jeden názor.
Spolu můžeme vylepšit zdravotní péči!
Hledáte často kladené otázky (FAQ)?
ZnanyLekarz Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 5/7
01-217 Warszawa, Polska
Stránky
Pro profesionály