Často kladené otázky (FAQ)
-
Ano, pokud jsou v souladu s našimi pokyny a předpisy.
-
Ne, pacientům umožňujeme napsat pouze jeden názor na jednoho specialistu. Pacienti nemohou přidávat různé názory, ale vždy mohou upravovat ty stávající.
-
Ano, je to povoleno, pokud se rodič nebo zákonný zástupce zúčastnil zkušenosti, návštěvy nebo konzultace se specialistou.
-
Názory jsou zobrazeny na profilu v chronologickém pořadí, s ohledem na datum schválení. Nejnovější názory se objeví jako první.
-
Názory pacientů budou pravděpodobně publikovány od 24 do 48 pracovních hodin.
Pokud potřebujeme kontaktovat pacienta, abychom potvrdili některé informace, nebo ho požádat o opravu některých částí názoru, které jsou v rozporu s našimi pokyny, může nám zveřejnění názoru trvat o něco déle.
-
Vůbec ne. Specialisté (včetně našich klientů) nemohou upravovat názory na sebe.
-
Ano, pacienti nejsou povinni uvést celé jméno, aby mohl být názor zveřejněn. Nesmíme nikoho nutit, aby podepsal názor svým jménem.
-
Údaje o pacientech nesdílíme protiprávně. Pouze v případech, kdy pacient poskytne písemný souhlas k zveřejnění svých kontaktních údajů, můžeme usnadnit sdílení těchto údajů k přímému řešení situace s pacientem.
-
Ano, vždy dáváme možnost odpovědět na názory a tato odpověď bude veřejně dostupná.
-
Ne. Abychom zaručili rovnost, povolujeme pouze jeden komentář pacientovi (původní názor) a jeden specialistovi (jeho odpověď na názor).
-
Můžete nahlásit zneužití a my se tím budeme zabývat.
-
Vyhrazujeme si právo odstranit názor, pokud není v souladu s našimi pokyny nebo pokud jsme k tomu zavázáni příslušnými orgány. V závislosti na závažnosti případu můžeme také pozastavit nebo odstranit účty uživatelů porušujících pravidla.
Neodstraníme názor jen proto, že se nelíbí specialistovi. Odstraníme jej pouze v případě, že je v rozporu s našimi pokyny nebo pokud to po nás bude požadovat příslušný orgán.
Více informací o názorech najdete zde.
ZnanyLekarz Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 5/7
01-217 Warszawa, Polska
Stránky
Pro profesionály